eens-opreis.reismee.nl

McGee Creek - Territory Route 66 RV park

Vanmorgen bij het wakker worden alleen maar het geluid van vogels, wat een rust. Lekker buiten ontbeten en toen weer op weg naar de volgende bestemming.

Vandaag staat een tussenstop op het programma bij de Little Niagara Falls. Ze liggen in het Chickasaw National Recreation Area, en wat een mooie plek was dit weer. Een mooi park met een groot aantal plekken waar gerecreëerd kan worden. Het is nu nog steeds winter seizoen, bij 25 graden !!!! dus een handjevol mensen loopt er. Even een stukje gelopen naar de Buffalo Spring. Een natuurlijke bron waar de buffels heerlijk in konden rollen. Tegenwoordig is er een muurtje omheen gezet en zijn er geen buffels meer. De natuurlijke bron nog wel en daar ontmoeten we wel een schildpad die heerlijk van het zonnetje zat te genieten.

Na deze onderbreking verder op pad naar de campground. We kiezen een campground met iets meer faciliteiten omdat we vanmorgen een kleine hick-up van onze slaap slide-out hadden. Er waren probleem met inschuiven dus willen we niet in de middle of knowhere staan mocht hij weer weigeren. Na een kleine duw schoof hij gelukkig wel in en konden we op pad. Hopelijk morgen geen problemen.

Het schijnt dat er weer een koudedipje komt dus moeten we even kijken hoe we onze route verder in gaan delen. Het weer gaat hier echt wel van het ene uiterste naar het andere dus alles goed in de gaten houden is echt wel nodig.

Morgen gaan we in ieder geval naar Palo Duro State Park waar we 2 nachten verblijven. Bereik zal daar minimaal tot geen zijn dus verhalen komen waarschijnlijk later.

Leny

Prachtige foto's heerlijk genieten