eens-opreis.reismee.nl

Palo Duro

Heerlijk, lekker rustig opgestaan en buiten in het zonnetje ontbeten onder het toeziend oog van een echt Palo Duro konijn ?

We maken er een rustig dagje van. We lopen in de ochtend een kleine wandeling van 1,4 mile door het bijzondere landschap. Aan het einde staat een gebouw wat je kunt huren voor feesten etc. maar nu is alles gesloten. Er staan wel heerlijke stoelen buiten dus ploffen daarop neer en genieten van de heerlijke zon. Na een uurtje wordt het toch weer tijd om terug te gaan en een broodje te gaan eten.

‘s middags doen we een super klein rondje want eigenlijk is een beetje rustig zitten veel lekkerder. Ook moeten we onze energie sparen voor morgen want dan zijn we in Caprock en daar willen we ook weer een wandeling doen.

Rustig aan dus?

Leny

Jullie hebben zeker hele goede wandelschoenen,zeker nodig met zulke grote wandelingen??

Astrid

Het is weer heerlijk lezen met je mooie reisverhalen, leuk!! En fijn dat het weer regelmatig ook goed is. Veel mooie wandelingen en leuk met de foto’s erbij. Ben benieuwd straks welke Staten jullie nog open hebben staan ?.
Ben benieuwd naar wat er deze reis nog komen gaat! Jullie lekker blijven genieten ??

Yvon

T is weer heerlijk om alles te lezen. Jullie zien weer ontzettend veel en zijn ook goed in beweging zeg!!