eens-opreis.reismee.nl

Caprock Canyon naar Roswell

Vanmorgen was het 3 graden maar de ijzig wind zorgde voor een veel lagere gevoels temperatuur. De planning was om vandaag naar het Santa Rosa Lake te gaan, maar de temperatuur is daar ‘s nachts -8 dus die slaan we even over. Gisteravond is er een plan bedacht om de kou te vermijden maar nog wel steeds redelijk aan de route te houden.

Gelukkig komen we bij het verlaten van het park nog wel 2 kuddes met bizons tegen, het blijven bijzondere kolossen. Na nog enkele foto’s zetten we koers naar Roswell, de stad van de aliens. Vorig jaar hebben wij hier ook overnacht en overal waar je kijkt is er iets met aliens. Omdat we 1 uur in de tijd terug kregen, we zijn de grens van New Mexico gepasseerd, zijn we op tijd op het Trailer Rv park.

We besluiten om in de stad te gaan eten, oké 3,8 km heen en ook weer terug, maar dan heb je ook wat. Gegeten bij de Cattle Baron zo en dat was me lekker ! Als appetizer hadden we een sampler van green chili wontons, Cajun popcorn shrimps en cheese sticks geserveerd met verschillende sausjes. Daarna kwam het klapstuk, nee niet die voor in de hutspot, maar een echte filet mignon in spek gerold met daarbij frietjes. Ook kon je salade halen in de gigantisch uitgebreide salade bar.

Een goeie keus was deze tent. Nokkie volgegeten konden we aan de terugreis beginnen. Het was intussen al wel donker geworden en aangezien hier bijna niemand loopt zijn voetpaden een zeldzaamheid, dus was het weer goed uitkijken. Maar ook dit is weer tot een goed einde gekomen.

Tijdens het eten verbaasde wij ons er wel over dat heel veel mensen gewoon in een t-shirt zaten terwijl wij met trui en jas aankwamen. Thuisgekomen zat Ed even te googlen, het was hier vandaag 12 graden, 8 graden lager dan normaal ! Die mensen hebben gewoon geen trui( ha,ha)

Marianne

Wat een belevenissen weer! Goed weer en mooie dingen gezien!
Ik ben weer bij gelezen. Veel plezier verder

Ilze

Heb weer even al je verhalen gelezen, wat een belevenissen allemaal, heel leuk om te lezen. Wat een enorme beesten zijn die bizons, prachtig!
Fijn dat je de truien mee hebt genomen, ook al ziet het er op de foto's echt zonnig uit! Njoy

Odile

Heel leuk om jullie weer te volgen.
Jullie hebben al aardig wat stappen gedaan maar daardoor ook heel veel moois gezien.
Het is en blijft een mooi land.
Nog veel plezier