eens-opreis.reismee.nl

Lake Patagonia

We zijn aan onze laatste week begonnen, de volgende donderdag moeten we de camper inleveren in Las Vegas.

Vandaag houden we een lazy day. Vanmorgen lekker in het zonnetje kunnen ontbijten en dat is een meevaller want de voorspellingen waren heel veel bewolking en harde wind vanaf 13 uur. We zien iedereen inpakken en na een bak koffie trekkken we de wandelschoenen aan voor een bird watch tour.( dus toch geen lazy day)

Het is een mooi park aan het meer met watersportmogelijheden, een strandje en veel BBQ plekken, kortom een heerlijk plekje. De tour gaat door een beetje bosgebied en spotten zowaar een aantal vogels. De wandeling is niet zo heel lang tenminste als je het pad volgt wat aangegeven staat. Op een gegeven moment lopen we op afstand achter andere mensen aan, die zullen het wel weten dacht ik. Nou die waren dus op zoek naar de groene kingfisher die daar gespot zou zijn. Oké wij dus maat omkeren anders hadden we nu nog gelopen vrees ik. Ondanks dat we niet zo heel veel vogels zagen was het toch een mooie tocht.

Toen lekker een broodje gegeten met cornedbeef uit blik, Ed zijn favoriet (haha) en inderdaad rond een uurtje of 1 begint het behoorlijk te waaien en komen de wolken volop. Als de zon schijnt is het heerlijk maar anders is het best fris.

In de middag nog een kleine wandeling gedaan naar de andere kant van het meer en dat was het dan wel voor vandaag. Ook Lake Patagonia SP was weer een goede keuze.