eens-opreis.reismee.nl

Lake Patagonia naar Coyote Howls west rv park

Met het opstaan regent het nog niet, maar er pakken zich wel donkere wolken samen dus snel wegwezen hier. De voorspelling in de hele regio is niet top, eigenlijk net als vorige week vrijdag. Zo’n regen front wat overtrekt. Nou ja we gaan zien of het meevalt.

Net voor we weg willen rijden zetten we nog even wat drinken u vanuit het bergluik in de koelkast en dan is het ineens een heleboel gedonder. De hele koelkastdeur klettert naar beneden, gelukkig kan Ed hem nog nog opvangen voor hij de grond raakte. Dit is behoorlijk zwaar want ook in de deur zitten natuurlijk allemaal flessen opgeborgen. Het is een prachtige koelkast die erin zit, met een vernuftigt systeem dat hij aan beide kanten open kant, hartstikke handig ! Maar niet als je beide kanten gelijktijdig inklikt, daar had de man van RB nog voor gewaarschuwd. Het resultaat van deze actie was dus een vallende deur en de schrik van je leven.

Het schijnt wel de dag van de koelkasten te zijn want bij mede camperaars ging het ding ineens warme lucht blazen, alle spullen weg moeten gooien,ook niet tof. Dan kun je maar beter zelf een domme actie doen.

Onderweg viel het wel, maar zeker niet mee. Aardig wat regen viel naar beneden vallen en in combi met toch aardig wat wind geen leuke rit. Onderweg nog langs de border control gereden, maar die vonden het ook te slecht weer dus niemand gezien.

Uiteindelijk komen we op de campground in Why. Ja, je vraagt je af Why ? En dat is nu precies wat wij ons nu ook afvragen (haha) Soms kom je ergens en dan blijkt het niet zo’n goede keuze en dat is deze er één van. Kan gebeuren. Het is gelukkig wel droog geworden maar waaien doet het nog steeds.

Morgen een nieuwe dag.

Leny

Wat een verhaal, gelukkig heeft Edwin hoop ik zich niet bezeerd met het opvangen van de koelkast.Ik hoop dat jullie verder nog veel zullen genieten de komende dagen en alles verder goed verloopt.gr.Leny

@Leny nee gelukkig niet bezeerd, maar je schrikt je een hoedje.