eens-opreis.reismee.nl

19 +20 mrt Buckskin naar Las Vegas

Over 19 mrt kunnen we kort zijn. Heel de dag lekker niks gedaan, oh ja een piep kleine wandeling over een weg waar staat “Road Closed” net naast de camping. Waarschijnlijk vanwege vallende rotsen is deze weg gesloten, gelukkig viel er niets naar beneden toen wij er liepen. Verder lekker aan het water gezeten en goed kunnen BBQ-en.

De dag van vandaag, gisteren voor jullie, stond in het teken van verplaatsen naar een KOA camping in Las Vegas voor de laatste overnachting. We hadden voor de KOA gekozen omdat deze nu een aardige extra korting gaf en we geen zin hadden om weer iets anders te zoeken.

Dus vanmorgen lekker op het gemakkie ontbeten in het zonnetje, het was uiteindelijk maar 3 uurtjes rijden, ergens onderweg een koffie stop gepland en lunchen bij de Cracker Barrel. Dan kwamen we mooi op tijd op de camping waar was alles in de koffer kunnen proppen.

Althans…. Dat was het plan, maar het verliep iets anders. Nadat we alles opgeruimd hadden starten we de motor en kunnen de slide-outs ingehaald worden. Nou nee dus! We hadden natuurlijk al één keer eerder een issue gehad, maar daarvan dacht ik dat het kwam omdat de dekbedden misschien ertussen waren gekomen. Dit keer was dat zeker niet het geval.

De slaap slide-out trok helemaal scheef ! En op een gegeven moment was er helemaal geen beweging meer in te krijgen. Grote stress dus want zo kun je niet rijden, de slaap slide-out schuift zeker wel 1 meter naar buiten. Ik besluit mijn technisch inzicht maar eens te gebruiken en klim boven op het bed om te kijken of ik iets kan zien en ja hoor een piepklein stekker was inderdaad losgeraakt. In elkaar gezet en toen was er af en toe weer beweging in te krijgen.

Na 3 kwartier krijgen we het eindelijk voor elkaar om het ding weer helemaal uit te schuiven. En oh ja wat ook nog zo was is dat ik alvast onze reiskrediet keurig netjes in de kast had klaargehangen, maar daar kun je niet bij als de slid-out niet helemaal uitgeschoven is ! Dus dat er ook maar voor de zekerheid uitgehaald.

Het stomme is dat de camperaars die ook problemen met de koelkast hebben, ook problemen hebben met hun slide-out. Wij apen ze een beetje na lijkt het wel.

Na deze stress verliep alles weer gewoon. We waren nu wel blij dat we de KOA geboekt hebben want die ligt 3 mile van de Road Bear inleverplek. Dus als dat ding het morgenochtend het weer niet doet mogen ze de RV daar op komen halen.

Leny

Wat een gedoe allemaal, gelukkig dat er een goede monteur aan boord was(hihihi) ik hoop dat jullie vetder ellende bespaart blijf.Goede reis verder. Groetjes